Beautybay Black Friday Günü’nde de Boş Durmuyor Vatandaş Gel!

Black Friday Günü de ne ola ki derseniz, efendime söyleyeyim,  ABD’de Şükran Günü’nün ertesi gününe denk gelen milli ucuzluk günüdür bu Kara Cuma..Haber bültenlerinde hani muhterem ABD’lilerin geceden battaniyelere sarılmış vaziyette mağazaların kapısında yattığını ve sabahın ilk ışıklarıyla açılan kapılardan birbirlerini eze eze reyonlara koştuklarını görürsünüz ya, işte o gün bugündür..

Elin ABD’lisinin ucuzluk gününden sana ne diyecek olursanız da bu ulusal indirim günlerinde internet üzerinden satış yapan ecnebi sitelerin de o mağazalardan geri kalmadığını anımsatmak isterim..

Şimdi gelelim Beautybay’in gönlünden kopanlara; dünyanın her noktasına tek kuruş kargo bedeli talep etmeksizin ve hızlıca gönderim yapan sitede bu güne özel %20 indirim uygulaması mevcut..E bizim de elimiz armut toplamıyor çok şükür!

Methini çokça duyduğum halde bir türlü sıraya koyup da edinemediğim Eczacıbaşı | Schwarzkopf‘un Osis marka ürünleri de bizim memlekette satılmadığı kadar uygun fiyatla satışta bu sitede..Bir konuda size garanti vereyim ki 0 da bu ürünleri Türkiye’de herhangi bir site üzerinden bu fiyatlara asla ama asla edinemezsiniz..Sağlamasını mükerrer defalar yaptım bu savımın..

Gelelim sipariş ettiğim ürünlere;

Tam ekran yakalama 1252012 110837Tam ekran yakalama 1252012 110837Bu arada OSIS Marka ürünleri daha anlaşılır ve detaylı bir şekilde Türkçe dil seçeneğiyle incelemek isteyenler için Site Önerisi..

Sepete attığınız ürünleri ödeme faslına geçtiğinizde “abe atasın 2.39 $’cık daha kremciklerini gönderelim ızlıca, em alasın beleş lüküs deneme ürünleri?” şeklinde bir öneri geldi ki, tahmin edeceğiniz üzere geri çevirmedim 🙂

Bu siteden daha evvel de sorunsuz bir şekilde alışveriş yapmış olmam dolayısı ile herkeşlere öneririm, elinizi korkak alıştırmayın ve yerli malı yurdun malı satış sitelerinde kazıklanmayın diyorum..10 gün sonra ürünler geldiğinde açıp birlikte kurcalaya.co.uk hepsini 😉

10 Gün Sonra..

Ve beklenen sipariş gelir..

20121204_161350

Siparişimin üzerinden 10 gün geçmişti ki kargodan müjdeli paket geligeliverdi..Bin atlı akınlarda çocuklar gibi şeniz..

Şimdi bakı bakıverelim fazladan 2.39$ kaptırmakla iyi mi etmişiz kötü mü 🙂

111

Şekil A’dan görüleceği üzere gayet başarılı bir şekilde paketlenmiş küme elemanları mint yeşili köpüklerin içinde kuzu kuzu yataraktan gelmişler..

222

İçinden ne mi sürpriz çıktı? FIRST AID BEAUTY marka GENTLE BODY WASH (Hassas Vücut Yıkama Jeli) bu siparişimin saygıdeğer bonusu olarak çıka çıkageldi..Piyasa değeri 14$..2.39$ ödeyerek attığımız taş ürküttüğümüz kurbağaya değdi mi..Elbette değdi! 🙂 Bir başka yazıda bu ürünleri methetmek ya da yerden yere vurmak üzere hoşçakalın efendim 🙂

9 thoughts on “Beautybay Black Friday Günü’nde de Boş Durmuyor Vatandaş Gel!

  1. Bende bu siteden Black Friday indirimi ile Urban Decay Naked 2 palet siparişi verdim sipariş 24 Kasım’da kargoya verildi,21 gün oldu hala gelmedi .Artık bu saatten sonra gelmez de,sanırım gümrüğe takıldı :((
    85 TL havaya gitti :,(

    • Renkli kozmetik alisverislerinin gumruk acisindan riskli oldugunu biliyorum ama 100$ =75€ sinirini gecmeyen siparisler icin problem yasanmiyor deniyordu 😦 Siteye durumu bildirir bir mail atacak olursaniz para iadesi konusunda eminim yardimci olacaklardir size Semra Hanimcim..

      • İlginize çok teşekkür ederim.Siteye 2 defa mail attım ama gümrükle ilgili durumlarda sorumluluk kabul etmediklerini,para iadesini gerçekleştiremeyeceklerini yazmışlar 😦 Keşke paypal olsaydı,sadece kredi kartıyla ödeme olduğu için elim kolum bağlandı birşey yapamıyorum.Param boşa gitti :((

      • 😦 Büyük talihsizlik olmuş..Gümrüğe takılmak için çok düşük bir tutar ancak renkli kozmetik oluşu dolayısı ile terslik oldu belli ki..Bir sürpriz yapar da çıkar gelir umarım..Kozmetik Yasağı dolayısı ile bu riske malesef her siparişimizde sözkonusu olacak Semra Hanımcığım 😦 Geçmiş olsun tekrar..

  2. merhaba. bende bu siteden sipariş verdim de. hangi kargoyla geliyor? rowex diyor dağıtım sistemi olarak ama ben böyle bişey bulamadım nette :s

    • Merhaba;
      Bu siteden daha evvel 2 ya da 3 kez sipariş verdiğimi ve her birinin en geç 10 gün içerisinde elime ulaştığını anımsıyorum..Zannediyorum PTT Kargo’nun çalışanı getirmişti kargoyu..Kargo firmasının adı yazmıyordu paket üzerinde..Uluslararası posta olduğunu gösteren ibareler vardı yalnızca..

  3. Neden yaptığınızı anlamıyorum yani amacınız ne bende aynı siteden ürün aldım 3 ay oldu ürün değil sorularıma cevap verecek bir muhattap yok.Arkadaşlar bu oyunlara kanıpta bu siteye paranızı kaptırmayın

    • Şu üslubunuz hiç yakışıksız bir üslup; netice itibariyle mevzu bahis siteden mükerrer defalar sorunsuz alışveriş yapmış ve tecrübemi paylaşmışım bir şekilde..elin alışveriş sitesinden benim ne kârım olacak ki insanları yanıltıp ah alayım..ayıplıyorum sizi!

Bir Cevap Yazın

