Black Friday Gözü Yaşlı Kredi Kartı Mağdurları Günü

Bu ay şu Black Friday sevdasına kredi kartı mağduru olmazsam daha da zannetmiyorum ki  sırtım yere gelsin! Bu gidişle kelimenin tek manasıyla Kara Cuma olacak bu “bas bas paraları Leylaya” günü 🙂

Bu seferki durağımız Lightinthebox.com Tek kelime ile özetlemek gerekirse site tam bir alışveriş deryası zira 7’den 70’e her ziyaretçinin gözünü döndürecek denli ürün çeşitliliğini haiz..Aman ne cizel!

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Parantez içindeki sayılar tahmininiz üzere o kategoriye dâhil ürün adedini gösterTiyor!

Bunca ürün arasında kendime tek parçalık bir kota koydum ve bakınız bu servet düşmanı siteden ne kaptım:

3Bu koyun postunun bana maliyeti kargo dâhil 54.45$ oldu..Koyun postunda kurt misâli gezebilecek olmak ise paha biçilemez..Paranın satın alamayacağı şeyler var..Geri kalan herşey için bas bas paraları Leylaya! 🙂

Ve beklenen kargo gelir..15.01.2013..Ürün kaç günde geldi, aynen resimde göründüğü formda mı çıktı ve akla takılabilecek her türlü soru için Link

Bir Cevap Yazın

