Yves Rocher (İv Roşe)’gilin Fırçalar..

Bu fırçaları sırf satıldıkları “tükkân”ın adını “sempatik” bulunduğum için satın aldığımı söylesem katiyen mübalağa etmiş olmam 🙂 Heyhat, az sonra isimlerini anacağım bazı fırçaların ekonomik ömürleri ne yazık ve ne kazık(!) ki bu yazıyı görmeye vefa etmedi..

Biz şimdilik “sempatik isimli” markanın farklı dört fırçasının kulaklarını çınlata.co.uk

Fondöten fırçasıyla başlayalım bakalım..

1Fondöteni yüzüme şöyle badana yapar gibi fırça darbeleriyle uygulamaktan cidden keyif alsam da ciltte çok da doğal bir duruş sağladığını söyleyemeyeceğim; ancak sahip olduğum tek fondöten fırçası olduğu için neye göre kıyas yapacağımı bilemedim..Yine de mücbir sebeplerle aramızdan ayrılan soydaşları gibi ne sentetik kılları döküldü, ne yamuldu ne de ciddi bir deformasyona uğradı..”Yoklukta gider” diyelim 🙂 Fiyatı: 19.90 TL

asligibidirblog.wordpress.comDoğal kıldan (keçi) imâl edilmiş bu fırçanın arkasından şimdi güzeeel bir atıp tıtardım ancak şu an aramızda olmaması dolayısı ile ayıp kaçar diye çekimser kaldım..Blush (“Bılaş” okunur) fırçası..Üzerinde öyle yazıyor..Ama bana soracak olursan “bılaşmasan” daha iyi! Bu fırçamızı her uygulama ve yıkama esnasında yürek burkan “kronik kıl yetmezliği”nden ve yine diğer kıllara sıçrayan keçeleşme probleminden kaybettik! Daha da birşey demiyorum ben! Düzeltme Notu: Hırsımı alamamış olacağım bu fırçadan ki aklıma uygulama esnasında sert kıl yapısı ile ağzımı burnumu gıdıkladığı da geldi şimdi, onu da diyeyim ki tam olsun bari :)) Fiyatı: 19,90 TL

3Bu pofuduk uçlu fırça esas itibariyle göz makyajınızın sert görünümünü yumuşatıp özellikle de birden fazla renk kullandığınız durumlarda göz farlarının “kaynak” yerini kaybetmeye ve dumanlı bir görünüm vermeye yarıyor..Bu fırça da ilk başlarda bu amaca hizmet etti az çok; yeri geldi kıllarını benim için süpürge etti, hakkını yemeyelim şimdi..Ancak zaman onu çabuk yıprattı ve o pofuduk formu çok kısa bir sürede deforme olup kontrolden çıkan makyajlar yapmama sebep oldu! Düşük ısıda da yıkıyorum ama demek ki “iv roşe” fırçalar makinede yıkamaya gelmiyor! Şaka şaka 🙂 Kılları da biraz sert mi ne; sakallı birini öper gibi oluyor insan fırça yüzüne değdiğinde, gerçi ben sakallı birilerini öpmeyi eğlenceli bulurum ama o şimdi hiç konumuz değil!Fiyatı: 14,90 TL

4Bu fırça olmuş! Bunu ailenin diğer fertlerinden ayrı tutmak gerek zira fonksiyonel formu ile eline daha evvel makyaj fırçası almamış olan -orta kabiliyet düzeyinde- biri bile tüm göz makyajını bu fırça ile aradan çıkarabilir..Kullanışlı bir kalıbı olduğunu ve makyaj fırçaları ile haşır neşir olmaya heves edenler için iyi bir başlangıç fırçası bana göre..Hem – çok çok daha iyi iş çıkarabilecek emsâlleri olsa da – hangi fırça ile işe başlayacaklarını bilemeyenler ve yine bu “pahalı” alternatiflerine işin daha başında masraf etmek istemeyenler için hiç fena değil bana soracak olursanız..Hemen hemen hiç deforme olmadı desem de yeridir onca zaman..Fiyatı: 14, 90 TL

Bu fırçaları zamanla kaliteli emsalleri ile değiştirme niyetiyle ama daha evvelce hiç bir makyaj fırçası deneyimi olmayan arkadaşlar satın alabilirler bana göre..İlk başlarda hoyratça kullanma ve gerektiği gibi bakımlarını yapamama yüzünden canları yanmasın pahalı emsallerinin değil mi; mal canın yoncası ne de olmasa 😉 Bu fırçalar sıklıkla %20 ya da 2 alana 1 bedava kampanyasına giriyor; ben de kampanya döneminde kapmıştım..

Daha detaylı inceleme için Link

 

Bir Cevap Yazın

