Lightinthebox.com Ve Beklenen Kargo Gelir..

Bugün kuzu gibiyim! Siparişini verdiğim 21 Kasım tarihinden itibaren yolunu merakla beklediğim “kuzu postu”m, tam da ondan ümidimi kestiğim anda pat deyu çıkageldi..21 Kasım nereee, 16 ocak nere!

Gerçi inat edip beklemekle kabahati ben ettim zira bana sattıkları kuzu postundan hallice; kuzu gibin bir satış destek ekibi var sitenin..Ne derseniz he deyiveriyorlar, derdinizi anlatacak kadar İngilizceniz ve daha da önemlisi İngilizcenizi aşmayacak bir derdiniz varsa online destekten yana gözünüz arkanızda kalmaz..

Siparişimin elime halen ulaşmadığına ilişkin şikayetimi dile getirdikten bir gün sonra bana ürünü tekrar kargolamak, 60$ bedelinde bir hediye çeki göndermek ve ödediğim parayı kuruşu kuruşuna kadar geri ödemek gibi gayet demokratik üç tercih sundular; “verin la paramı geri” seçeneğini işaretlediğimin ertesigünü de postuma kavuştum 🙂

Geç oldu ama güç olmadı sizin anlayacağınız bu kavuşma..Gelgelelim ürüne..Türk Lirası ile 97TL gibi bir fiyata aldım, bizde yalan yok! Bu post bu fiyatı eder mi diyecek olursanız, ne siz sorun ne ben söyleyeyim 🙂 Şirinliğine kıyamayıp geri göndermedim ama dikişlerinin pek muazzam olmadığı, sol cebindeki deliği, kollarının düdük gibi kalışı (standart beden), kapüşonunun minicik oluşu ve akıl edilip de üzerine tek düğme dahi iliştirilmemiş oluşu da dikkatimden kaçmış değil bilesiniz! Öte yandan yumuşacık dokucu, hafif ve ince oluşu ile de bir şirinlik abidesi, bu kısmını da es geçmeyelim! Bir kere sitedeki ürün fotoğrafıyla size gelen post aynı -üzgünüm ama- aynı ürünler değil! Şöyle düşünün, ihraç malı domatesi fotoğraflamış adamlar ama size gönderdikleri bildiğin bostan domatesi :)) Hani çocukken gazetelerin üç beş kupona vaad ettikleri ıvız zıvırlar vardı..TV’deki görüntülerine aldanıp bir hevesle biriktirdiğiniz kupon karşılığı elinize tırışkadan öteberiler gelirdi..O hesap! Alışkın olmadığımız bir durum değil yani 🙂

Böyle anlatınca da sanki kazıklandığımı hissetmiş gibi hissettim :S Yine de postumdan vazgeçmedim..

Gelsin fotolar;

Şekil A’da sitenin vaad ettiği , normal koşullarda postu 54.45$ edebilecek postu görüyorsunuz..

Tam ekran yakalama 1152013 170005

Sıkı durun, postu o parayı edip etmeyeceğinden şüphe duyduğum post ile içli dışlı postumuz gelsin şimdi bir de;

20130115_124300

“Kuzu kurt ile gezerdi fikir başka başka olmasa..” diyerekten bir de arka cepheden alalım..Kuzu kuzu gezmelere gideceğiz kuzu postumla bundan böyle!

20130115_124349-001

13 thoughts on “Lightinthebox.com Ve Beklenen Kargo Gelir..

  1. ben de 2-3 dolara çok güzel takılar gördüm ama yazınızı okuduktan sonra vazgeçtim almaktan:))..kargo ne kadar ödediniz?

    • Kargo ucreti odemedim yanilmiyorsam..black friday gunune denk getirmistim siparisimi..ama kisisel fikrim su ki vazcaymakla en guzelini yapmissiniz 🙂 kinder surpriz misali zira her bir siparis 🙂

  2. ASLI HANIM MERHABA;
    LİGHTİNTHEBOX SİTESİNDEN BİR ELBİSE 2 CEKET OLMAK ÜZERE TEK SİPARİŞ NUMARASINDA BİR ALIŞVERİŞ YAPTIM.FAKAT SİPARİŞLERİMİ TAKİP EDEMİYORUM 18 AĞUSTOSTA SİPARİ VERDİM 24 AĞUSTOS 2014 TARİHİNDE KARGOLANDI ŞUANDA KARGOM NEREDE ELİME NE ZAMAN ULAŞIR HERHANGİ BİR BİLGİ YOK.SİZ KARGONUZUN GELMEDİĞİNİ NEREYE NASIL ŞİKAYET ETTİNİZ?RİCA ETSEM BANA YARDIMCI OLABİLİR MİSİNİZ?

    • Siteden 2 yildir alisveris yapmiyorum; arayuzu oldugu gibi degismis..sifremle de giris yapamadim..musteri hizmetlerine mail atmayi denediniz mi? Mevzuuyu bana ozetlerseniz bir mail yazalim gonderin, ne dersiniz?

  3. ablacım merhaba benimde kargom 36 gün olmasına rağmen gelmedi acaba hangi kargo ile geliyor bilgilendirebilir misin beni? bende ona göre araştıra bileyim.

  4. Merhaba,

    Sadece thelightinthebox sitesi ile ilgili birkaç bir şey söylemek istedim. Bu siteden iki tane kendime iki adette yurtdışındaki arkadaşlarıma olmak üzere 4 farklı sipariş verdim. Yurtdışındaki arkadaşıma daha çabuk ulaşmasını istediğimden hızlı kargo ( pahalı ve track numarası var ) ,kendime verdiğim siparişleride acelesi olmadığından ücretsiz kargo seçtim.

    Thelightinthebox ile ilgili tecrübem tam bir facia. Sadece bir tanesi adrese ulaştı iki ay içerisinde. O da bozulmuştu. Fotoğraflarını çekip para iadesi istedim. Ödüyoruz diyorlar kuruş görmedim hesabımda.
    Ücretsiz kargolar china postun track numarası olmayan bir sistemi ile gönderiliyor.Şöyle açıklayabilirim bu paketler türkiye ye giriş yaptığında hiçbir kayıt altına alınmıyor. Adamın tekinin hoşuna gitti paket içini açtı aldı hiçbir şekilde bulamazsınız. Paket güya “yanwen ” dedikleri bir sistem ile takip ediliyor ama bu sistem üzerindeki seri numarasına göre otomatik olarak mesaj atayıp “paketiniz şu tarihte türkiye ye ” giriş yapmıştır diye uyduruyor. Halbuki belki öyle bir paket olmaya bile bilir. : ))

    Sadece thelightinthebox ile ilgili tecrübemi paylaşmak istedim. Şanylıymışsın. :))

    • Merhaba 🙂
      Acikcasi “allaha emanet” o siparislerden artik vermeyeli cok uzun zaman oldu ama ozellikle de bu site ile ilgili pekcok kisinin fergat figanina sahit oldum;oluyorum..sanirim cidden sansliydim 🙂 umarim para iadesi prosedurunu daha fazla uzatmadan isi sonuca baglarlar..

  5. Merhaba,

    thelightinthebox ile ilgili kinimi kusmak için buradayım. Yukarıda bahsettiğim hiçbir paket sağ salim elime ulaşmadı. Para iadesini yaptık demelerinin üzerinden aylar geçti ama kel başım gibi yeller esiyor ancak. Bundan sonra thelightinthebox ın bu şekilde bir ticari ahlakının olduğunu insanlara duyurmak ,bildirmek benim bir görevim ,hayat felsefem oldu

    Peşindeyim thelightinthebox bu film burada bitmez

  6. Merhaba..
    Ben bu konuda “vicdani redci” olma hakkimi kullanacagim sanirim..yillar once keyfekeder verdigim siparis es kaza ulasmis demek elime..gerci yazimda da bahsetmis oldugum uzere ben istemisim eyfel kulesi, adamlar gondermis kiz kulesi..kule kuledir demis ses etmemisim..daha dogrusu elime gecen urunun resimde vaad edilen urun olmadigini dile getirdigimde karsi firma oyle nazik ve demokratik bir yaklasim gostermisti ki urunu geri ceviremedim; ama gorup duyuyorum ki cok kisinin basi yaniyor bu firma yuzunden..tovbe bir daha hic bir online alisveris sitesini ovmem..arada bana bile ne kadar insan sovdu gecti kimbilir :s uc harfli cinlilerin sitelerinden uzak durmak en iyisi galiba bu saatten sonra..postu kaldirsam mi insanlari yaniltmamak adina ne dersin?

Bir Cevap Yazın

