“Altuni Gül” Şen Mücevherat Ojeleri! (Goldın Rooz Caali Ciivılzz Neyıl Laakır)

Piyasaya ilk çıktığı Aralık ayı sonlarında bu serinin ürünleri hiç bir satış noktasında bulunmazken en son Şubat ayı başından itibaren zannediyorum hammadde sıkıntısından kaynaklı dağıtım sorunu artık sona erdi..Hiçbir yerde bulamadığım için web üzerinden vermek durumunda kaldığım ürün siparişimin kargodan çıkmasını yaklaşık 2 ay bekledim! Kötü günlerdi..

:))

Bunların modası çoktan gelip geçmiştir diye düşünüyordum ki, eşin dostun simli pullu tırnaklarıma hayretle bakışlarından yanıldığımı -çok şükür- farkettim..Bunlar popüler olmadan sürdüm sürdüm, yoksa ölüm billah elim gitmez bir daha sürmeye!

Sürerken eni konu keyiften dört köşe olacağınız; sürmesi kadar seyreylemesi de keyif verecek Jolly Jewels serisinden bu geceki allı pullu konuklarımız;

Öncelikle serinin tüm sakinlerine bir göz atalım..

goldenrose

Şimdi de başlasın bakalım mini defilemiz!

101_1

Bu ojelerle ilgili söyleyebileceğim ilk şey kesinlikle tırnağa uygulanışlarının son derece kolay ve keyifli oluşu..Gözünüz asla korkmasın!

101_2-001

Ojeleri uygularken altlarına ojenin fonuyla uyumlu bir başka klasik ojeyi astar olarak 1 veya 2 kat uyguladım göreceğiniz üzere..En üst kata da muhakkak bir Top Coat geçmeli zira ojenin içerisindeki renkli partiküller tırnağın yüzeyinde gayri nizami pürüzlü bir görünüm yarattığı gibi, bu pütürler elinizi her sallayışınızda sağa sola takılıp sinir asap hoplatıyor! Top Coat dediğim bildiğimiz parlatıcı değil, hayır..Bu ürün ojenin matlaşmasını önleyerek üst katmanda koruyucu bir görev gören, öte yandan parlak cilalı bir görünüm vererek ojenin daha hızlı korumasını sağlayan bir ürün..Ben farkı Konad disklerimle baskı yaptığım sırada farkettim zira klasik parlatıcı Konad baskılarını dağıtıp bozuyor sürerken..Ve işte yukarıdaki görünümü sağlamak adına sırasıyla kullandığım ürünler..

101_3

Estetik şişesinin içerisinde adeta peri tozuymuş gibi parıldayan bu ojeyi bir de siyah renk oje ile kombine ettim ki gerçekten görülmeye değer;

20130403_190414-001

Gelelim bir diğerine;

110_1

Bu oje muhakkak mat beyaz fonun üzerine sürülmeli ve iki kat da top coatdan asla mahrum edilmemeli!

20130331_190827

110_3

İşte benim favorime geldik..”Renkli” olsun iki kuruş fazla olsun!

115_1

Çantada cepte Bonibon!

20130331_180110

Gökkuşağı kolyemin tasarımı bizzat bana aittir..Çalan çırpan taş olur! 😉

115_3

Ve gelelim TOP4 Listemizin son adayına;

116_1

Meyve reçeli mübarek!

20130331_172424

20130331_172332-001Bu ürünlere ilişkin yazabileceğim olumsuz bir yargı düşündüm ama bulamadım..Beni gerçekten her anlamda çok memnun ettiler..Derseniz ki bu simli pullu ojeleri tırnağını sökmeden çıkarman gerektiğini unuttun ben de size derim ki ondan kolay ne var akıllım! 😉 İşte Böyle..

Ürünleri kargo dahil toplam 28TL’ye Golden Rose Store‘ dan aldım..

Bir Cevap Yazın

