Simli Oje Öcü Değildir! – Alüminyum Folyo İle Simli/Pullu Oje Çıkarma Tekniği

Daha evvel muhakkak bir yerlerde denk gelmişsinizdir ama bilmezsiniz ki bu folyo metodunun mucidi benim(?)

Bir gün mutfakta karnım komşunun zili misali çalmakta oturmuşum; canım börek çekti..Böreği açtım(?) sardım son bir gayretle attım fırına..Üstü yanıp façası bozulmasın diye de üzerine yorgan misali alüminyum folyo..Börek pişe dursun, ağzıma düşedursun diyerekten baktım ellerim “sürme de turşusunu kur onca ojenin” der gibi melul melul duruyot..O zamanlar da bu simli pullu ojeler pek moda..”Kefenin cebi yok ya la” dedim bol kepçe yaydım ojeleri parmacıklara..Görmeyenin simli pullu ojesi olmuş, tutmuş şeysine elli kat sürmüş misali kurumak bilmedi tabi gariplerim..Aldım asetonlu pamuğu başladım tırnacıkları ovalamaya..Ne kireç çözücülere bandım ne çamaşır sularına ama yok anacım; simler gitti pullar kaldı başıma bela..Karagözüm iki gözüm derken caaanım böreği fırının elinden güç aldım; pür acele bir acele bahçe duvarından aştım alüminyum folyolara dolaştım..Börek son anda feci şekilde yanarak can vermekten; ben de folyoları elimden çıkarınca simsiz pullu ojelerden kurtuldum..Dediğim gibi folyo yöntemini mutfakta ben buldum; ondan sonra da folyo metodu şeysi dendi patladı gitti! :))

Siz yine de ne böreğinizle cinnet geçirin ne de fırınınıza minnet edin; ufacıkk parçalara ayırdığınız pamuk parçalarını önce asetonla bir güzel ıslayıp sonra tırnaklarınızı örtecek şekilde parmaklarınızın üzerine yerleştirin..Bu ilk fotoda tırnak düşmanı simli/pullu ojenin burnu nasıl da havalarda değil mi..

115_2

20130329_164310

Daha sonracığıma, evdekilerin meraklı bakışları ve folyonun kımıl kımıl kımıldanışları altında parmaklarınızı folyo parçaları ile kundaklayın..

20130329_164452

Muhakkak bulunur, 2-3 dakika fuzuli başka bir işle oyalanın..Bakın fuzuli olması şart ama..Şimdi de parmak uçlarınızdaki bu paketleri tek ve seri bir hareketle sıyırın bu 2-3 dakikanın sonunda ve tatatataammm..Asetonundan kolonyasına, merheminden merkebine bana mısın demeyen o inatçı, o tırnak düşmanı ojenin halini fotoğraf söylesin size! Ben seni pamuklara sarmalar sararım ya la..Te te o kaa!

20130329_164819

Bir Cevap Yazın

