İki Kuruş Fazla olsun Inglot Kırmızısı Olsun!..INGLOT No:126 Ruj

Arada dalgınlığıma gelip de Inglot’un tr uzantılı sitesine tıkladığımda karşıma çıkan “zonk” sayfası umuyorum söylentiler doğrultusunda kısa süre sonra tekrar aktive olur.(VMP Kozmetik distribütörlüğünde markanın Türkiye’deki satışına devam edileceği söyleniyor)

2012-05-17 11.58.47

Rujun yapısından girip kalıcılığından çıkayım diyorum izninizle; kremsi ve yoğun yapılı bir ruj olduğunu söyleyebilirim; rengi öylesine yoğun ki tek kat kati suretle yeterli geliyor..Dudağı asla kurutmadığına ve koyu kıvamlı bir ruj oluşuna rağmen ağırlık hissi yaratmadığına da bizzat şahidim! Ruju daha ince ve kontrollü sürmek adına ben önce aynı renk tonunda bir rujla çerçeve oluşturup daha sonra fırça yardımı ile içerisini doldurmayı tercih ediyorum..

Koyu renkli rujların akıbetinden çekinmeyenler bilir; genelde pek çoğu çizgilere dolma, akma, sağa sola bulaşma ve iki lokma bir şey yenip içildikten sonra silinip giderek sizi koyu renk bir dudak çerçevesi ile ortada bırakma eğilimindedir; tabak çanağa bulaşan ve çamurlaşan o nahoş ruj lekelerinden hiç bahsetmiyorum bile farkettiyseniz..Koyu renkli/kıvamlı rujların bu gibi istenmeyen “yan etki”lerinden sakınmak için bir kaç tavsiye biliyorum; konuyu dağıtmamak adına yazımın sonunda meraklısına sunulur 😉

20130329_153537

Rujun kalıcılığı konusunda içiniz rahat olsun; yeme içme gibi temel ihtiyaçlarınıza saygı gösterecek bir ruj bu! Çizgilere dolma sorununu az da olsa yaşayacak olursanız kulanım öncesi muhakkak dudaklarınızı nemlendirmelisiniz..yazımın sonunda bu konuda bir kaç tavsiyem daha olacak ayrıca..Akma yapmadığının da altını çizmeli; zira formulü akışkan değil Eti Tutku misâli; dudaktan sağa sola kaymayacak rujlar da yapılabiliyor demek istendi mi! Dikkatimi çeken bir diğer husus da cam kadehlere bile öyle iğrenç tabir edebileceğimiz bulaşma yapmaması; ufak lekeler bırakıyor evet; kimseye çaktırmadan arada kadehinizi peçete yardımıyla ve elbette el çabukluğuyla sildiniz mi tamamdır!

Rengine gelince..Kırmızı rujlar sıcak ve soğuk alt tonlarda üretiliyor malumunuz.. Inglot 126 ise soğuk alt tonlu bir ruj..Her türden cilt tipi ve cilt tonu ile uyum sağlayacağından şüphem yok..

Satın aldığım tarihte 33 TL’lik bir fiyatı vardı ürünün ve 10 TL’ye aldığım pek çok rujun günde en az on kez yenileme gerektirdiğini düşünecek olursak katiyen ekonomik bir ürün bu! Her makyajseverin çantasında keyifle taşıyacağını düşündüğüm ve defalarca satın alabileceğim bir ruj özetle!

Koyu Renkli Ruj Nasıl Sürülür:

  • Dudaktaki kuru ve çatlak görünümü azaltmak için öncelikle dudağa lip balm uygulayıp dudağın yumuşamasını bekliyoruz bir süre; ben şahsen Johnsons’un aloe veralı vazelinini kullanıyorum çoğu kez..Tadının ağzıma geçmesini dert etmiyorum..
  • İkinci aşamada rujla aynı tonda bir kırmızı dudak kalemi (ten rengi dudak kalemi ikinci tercihim) ile elimi titretmemeye gayret ederek çerçevemi çekiyorum; ola ki kalem sağa sola taşarsa asla parmakla silmemeye çalışmakta fayda var; fondöteniniz kızıldenize dönebilir bir anda! Makyaj çubuğu ve temizleyici krem yine ilk tercihim bu durumda..
  • Dudaklarım dünyanın sekizinci harikası olmadığından, kalemle çerçeveleme esnasında kalınlık farkı ve şekil bozukluğu gibi kusurlarını da örtecek şekilde çekiyorum kalemi..
  • Hem dudak çizgisinde daha muntazam bir görünüm için hem de rujun damarlanıp dudağımdan taşmaması için kalemi bir de öncekine ters yönde çekiyorum ki çizgiler iyice yesin boyayı..
  • Rujumla aynı renk ya da tonda kaleme sahip olmadığım durumlarda da kalem yerine kapatıcı kullanıyorum aynı amaçla..
  • Koyu renk rujları dediğim gibi daha pratik ve kontrollü bulduğum için fırça yardımıyla uyguluyorum çerçevenin içine..
  • Ruju da sürme işinden sonra dudak çevresine ince bir fırça ile fondöten ya da kapatıcı geçmekte fayda var; hem rujun rengi daha belirgin hale geliyor, hem de daha temiz bir görünüm sağlanmış oluyor..
  • Daha sonra rujun fazlasını (kalıcılığını artırmak adına) bir kağıt havluya yedirip, dudaklara kırmızı ya da şeffaf bir parlatıcı sürerek misyonu tamamlamış oluyoruz! Kalıcılık sorunu yaşadığım rujlarda nemlendirme sonrası transparan pudra kullanıp sabitleme hilesine başvurduğum da oluyor bu arada..Dişleri de arada ruj lekelerine karşı kontrol etmekte fayda var ayrıca..
Bir Cevap Yazın

