Teliniz Kontörsüz, Yüzünüz Kontürsüz Kalmasın! : Sleek Face Contour Kit/Light

Biz Türk hatunlarının geleneksel makyaj düsturuna henüz çok yabancı bir kavram olsa da eloğlu bu konuda işi epeyce ilerletmiş; sağda solda adını epeyce duyup “asortik ve aristokrak” şeysi olduğunu düşündüğüm için bu kontür işine başta epeyce mesafeli kaldım ama devir “deneme/yanılma devri”; denemesem çatlardım!

Şimdi özellikle kontür neyin nesi, kimin fesi -henüz tanışmayanlar için- diyerekten bir girizgah yapalım; TDK’ya göre “Resimde nesneyi belirgin gösteren çevre çizgisi” (laf aramızda TDK “kontür”ü “kontur” şeklinde yanlış yazıyor!) 😉 Pek çoğuna göre de J-Lo ve Kim Kardashian’da harikalar yaratan bir makyaj hilesi bu kontür..

Esasında bana soracak olursanız yüz kontürleme işinin hakkını tam olarak verebilen malzemeler daha çok krem formdaki fondötenler -kontür ustası olduğum için değil ama iyi örneklerini gördüğüm için söylüyorum-  ancak ben de pek çoğu gibi kendi makyajını kendisi yapan mütevazılıkta (hohoho) ve öyle saatlerce detaylı makyajlar yapabilecek vakti ya da sabrı olmayan tiplerdenim..Her malzemeyi kullanılması gerektiği şekilde kullanmaya kalksak he vallah evden gece yarısına kadar çıkamayız zaten! Dolayısıyla bu ikili toz set benim için yetip de artan cinsten!

Yüz kontürleme işi özetle, toz ya da krem formdaki ürünler(pudra, fondöten vb.) yardımıyla yüzün belli bölgelerinde aydınlatma ve gölgelendirmeler yapılarak kusurlu görülen bölgelerin göze batmaması için gizlenmesi, gölge oyunları ile yüz bölgesine naçizane form verilmesi ve yüzdeki hatların belirginleştirilmesi gibi amaçlarla yapılan bir faideli ritüel!

Buyurun burada anlatılmışı var!

Tam ekran yakalama 05.04.2013 004138.bmp

Kaynak

Gel gelelim ürüne..Ha bu arada MAC’te NC20-NC25 fondötenin uyum sağladığı bir cilt rengim var ve tercih ettiğim bu ürün (Light seçeneği) yüzümde son derece doğal bir uygulama sağladı..Ürün halihazırda Light, Medium ve Dark olmak üzere üç seçenek dahilinde satılıyor..8,49 $ = 15 TL gibi de bir fiyatı var..Beddaavvaa!

20121201_125424_filtered

20121201_144139_filtered

Paket içeriğinden bir de mini “kullanma kılavuzu” çıkıyor..”Sattık savdık iş bitti, nasıl kullanırsan kullan arkadaş”cı markalara duyurulur!

20121201_143903

Gelelim malzemeye; Bu set koyu renk kadifemsi mat bir sıkıştırılmış pudra ve harikulade hoş bir renkte bir de aydınlatıcıdan oluşuyor..Malzemeler daha onlara ilk dokunuşunuzda kaliteli oldukları hissini (gerek tozlaşmama, gerekse renk yoğunluğu itibariyle) veriyorlar açıkçası..Bir kaç kullanımdan sonra da zaten bu hissinizde yanılmadığınızı görüyorsunuz..Fiyatıyla yüz güldürür cinsten oluşunu da hiç katmıyorum bile bu bahsin içine!

20121201_125659

20121201_144121

Ve son olarak da gelelim tende duruşlarına..Pek uslu durduklarını söylememe izin verin 😉

20130326_155811

Renklerin cılız duruşuna aldanmayın; kontur fırçası ile uygulama yaptığım için tam da yüzünüzde duracakları halleriyle karşınızdalar..Bu arada uygulamayı Sigma F40 veya MAC 116 ile yapıyorum..Bazen de sırf zevkine fan fırçamla sürüyorum toz aydınlatıcımı..Fan fırçam benim, minik tavus kuşum!Tekniğimi biraz daha geliştirecek olursam yakında size fezadan yazarım dostlar!

Özetlemem gerekirse; fiyatı küçük –  marifeti büyük bu ürün ile cidden makyajınızda hoş bir farklılık yaratabilmeniz mümkün; bir kaç “face counturing” videosu izlemeye bakar iş Youtube’de..Aldığım ilk günden bu yana büyük keyifle kullandığım ve tekrar tekrar satın almaktan vazgeçemeyeceğim ürünler arasında artık!

5 thoughts on “Teliniz Kontörsüz, Yüzünüz Kontürsüz Kalmasın! : Sleek Face Contour Kit/Light

  1. Merhaba,
    Sleek makeup sayesinde keşfettim bloğunu. Sanırım sleek make up’ın kendi sitesinden alışveriş yapıyorsun. Türkiyeye gönderimde herhangi bir sorun çıkıyor mu merak ediyorum 🙂 bilgilendirirsen çook sevinirim 🙂

    • Merhaba 🙂
      Sleek MakeUP’un kendi sitesinden zannediyorum 3 kez sipariş verdim daha evvel ve şeytan kulağına kurşun herhangi bir sorun as çıkmadı; 4-5-6 günde ürünlerime kavuştum hatta 🙂 Kargo ücreti de son derece makul sitenin..

  2. Aylardir giris yapmamis olmam dolayisi ile malesef henuz donus yapabiliyorum size..uzulerek soyluyorum ki aylar once siparis olusturmaya calistigimda firmanin artik turkiyeye gonderim yapmadigini gordum 😦

  3. Merhaba..kara haberi vermek bana dustugu icin uzgunum ama firma malesef bir suredir turkiyeye gonderim yapmiyor; en son siparis vermeye kalkistigimda bizzat gordum..

  4. Merhaba,
    Getiriver.com diye bir site üzerinden Amerika’dan veya İngiltere’den getirtebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

