Alla Beni Pulla Beni At Çantana Yar! – Sleek MakeUP Pixie Pink ve Rose Gold

Allık esasında makyaj konusunda bir çoğumuz epeyce tembel olan hanım kısmısının kullanmaktan yana elini ürkek alıştırdığı bir malzeme..Gerçi bu konuda eli ürkek ama bir o kadar da cömert olan bir kısmımız da “palyaçoya dönüyorum” endişesiyle uzak duruyor bu kozmetik ürünlerden..Oysa iş tozutmayan, en azından orta kalite bir allık ve kaliteli bir allık fırçasına bakıyor!

Allıkta elinin ayarı olmayan nice arkadaşımın ya renk seçiminde hataya düştüklerini, ya mısır püskülünden hallice fırçalarla cebelleştiklerini ya da renk vereceğim diye ürken(!) malzemelerle boğuştuklarını görüyorum..Allık ister günlük bir makyajda isterse iddialı ağır bir makyajda olsun en önemli tamamlayıcı unsurlardan biri bana göre..! Annecikim 80’li yıllarda yanaklarına değdirerek parmaklarıyla allık görüntüsü verirdi rujuna hey gidi! Yıl 2013 yer gök allık!

Kullandıkça ağzımı kulaklarıma vardıran Sleek MakeUP etiketli iki allığıma getireceğim sözü..Markanın hem üçlü hem de tekli epey renk seçeneği var ve teklilerden yana kullandım ben ilk alışverişimde tercihimi..

Tam ekran yakalama 09.04.2013 142416

Adına bakıp da yanılmayın; bu markanın ürünleri cidden oldukça yoğun renk pigmentleri içeriyor ve oy oy Eminem misali konakta büyümüşcesine beyaz bir teniniz varsa renk seçimi azami dikkat gerektiriyor..Hele de elinin ayarı olmayanlardansanız!

Bu katalog renkleri esasında pek de ürünlerin gün ışığındaki duruşlarını yansıtmıyor..

Tam ekran yakalama 09.04.2013 160135

Yukarıdaki fotoğrafta ürün gerçekte olduğundan daha açık renkte ve sanki simliymiş gibi görünüyor..Oysa daha koyu ve mat yapıda bir allık..

20121201_143601

Ürünü fırçaya alış miktarınıza bağlı olarak dilediğiniz yoğunlukta -kontrolü kaçırmamaya dikkat ederek- ürünü kolaylıkla uygulayabiliyorsunuz; yoğun pigmentleri sayesinde çok az -toz kadar bile- ürün işinizi görüyor; ispatı kolay..

20121201_143646

Yoğun renk yapısına rağmen tozlaşmayan formülüyle hayat bana toz pembe! Cırtlak duruşu sizi yanıltmasın; son derece yumuşak biçimde uygulama sağlıyor..Pamukla sıyırmamış olsam asla bu koyu tonu elde edemezdim..Mat görünümlü demiştim, doğrudur; büyüteç altında bir kaç parıltı/sim imaresi görülebilir..Tozlaşmama ve yoğunluk= kalıcı + süper ekonomik  şeklinde de formülize edebiliriz bu ürünü..Kutusu yine bir Sleek harikası: Şık, sağlam ve kaliteli..Üstelik 5,99$ ‘lık (11 TL civarı) “toz pembe” fiyatıyla! Fondöten ya da pudralı ellerle dokanmayın yalnız Sleek kutularına, üzülürsünüz..”Tekrar tekrar alacağım bir üründür” diyeceğim ama bereketli oluşu dolayısıyla fazla tekrara da mahal vermeyeceği kesin..

Bakalım şimdi de tende nasıl duruyor;

20130326_154822

İkinci allığımız Rose Gold’a bakalım biraz da..

Tam ekran yakalama 09.04.2013 171624

Katalog resmi ile gerçekteki duruşu arasındaki fark Zeki ile Metin arasında yok sanırım! Gerçekte ürün daha canlı, daha turuncumsu ve daha simli..Anlamıyorum kozmetik firmaları -en mühim olan şey görsellik ve renk tonları iken- ürünlerini fotoğraflama işine neden hassasiyet gösteremiyorlar; bu işten anlayan becerikli fotoğrafçı kıtlığı mı var yoksa piyasada! Hadi benimkilerde ton tutmuyor ama ben bir garip blogçuyum, fasülyedenim!

20121201_143738

Benim fotoğrafımda da biraz koyu mu çıkmış ne :S Yoo koyu değil de, ışık altında çekilmediği için parıltıları görünmez olmuş..

Tendeki duruşuna da bakalım ürünü övüp sövmeden önce;

20130326_155332

Bu allığı özellikle meşhuuurr NARS Orgasm ile kıyaslayanların sayısı hiç de az değil..Orgasm’ı deneme şansım olmadı ve bir insan evladı masum bir kozmetik ürüne neden böyle ayıp ayıp isimler koyar bilemedim!? 😉 Bunca insanın elbet bir bildiği vardır diyerekten 73 TL’lik Orgasm yerine 11 TL’lik Rose Gold’a bir ikame şansı verilmeli diye düşünüyorum bu parayı gözden çıkaramayacaklar için..

Edepli ismiyle tamamen duygusal ürün Rose Gold, eni konu parıltılı ve içerisinde epeyce mikro sim barındıran bir formüle sahip..Turuncu/pembe alt tonlu ve bakır/bronz parıltılar taşıyor diye özetleyebiliriz..Aşağıdaki gibi parıl parıl parlıyor, harıl harıl carlıyor ışık ve güneş altında..Ürünün defosu mu bu peki; elbette hayır! Kontrollü bir miktarda uygulayacak olursanız sizi ihya eder o parıltılar!

Tam ekran yakalama 09.04.2013 175726

Özetlemek gerekirse; ola ki bu ürünlerden birini ya da bir kaçını (fahiş rakamlar ödeme “kehrizliği”ne düşmeden) bulacak olursanız asla kaçırmayın; ben de kaçırmam! Kucak dolusu paralar harcamadan da bu işin yapılabileceğini gösteren Sleek: i love you Sleek deep in my heart!

11 thoughts on “Alla Beni Pulla Beni At Çantana Yar! – Sleek MakeUP Pixie Pink ve Rose Gold

  1. Rose gold ve mac zaaflarımdan mütevellit google aracılığıyla bloğunu tanımış oldum.çok az Türk blog okuyorum,onlar da kendi takipçilerimin -blogrollum olmadığından manuel takip ettiğim- birkaç bloğu..ve şimdiye kadar hiçbir bloggera yazmadığımı yazayım: yazım dilin ve üslubun harika..bayıldım..aynen devam et böyle.. başarılar..
    Sevgiler 🙂

  2. ne demek rica ederim,çok beğendim bloğunu,sevdiğim bloglar statüsü nişanesini taktıktan sonra birazdan bloğumdan selam göndereceğim.
    Wordpress’i hiç bilmiyorum,daha zormuş yorum yazmak.
    Sevgiler
    Şebnem

    • İlk blog deneyimim olması dolayısı ile öncelikle siteni keşfe çıkıp da blog yazarlığını layığiyle yerine getirenler tayfasından olduğunu görünce daha bir sevindim 🙂 Keyifli bir kılavuz oluşturmuşsun o dünyada..Ne mutlu..
      Desteğin beni hem mutlu hem de onore etti..”Dünya”n hep dönsün sevgili Şebnem! Bu arada Music Player’in harika 😉

  3. Ben teşekkür ederim,asıl seni tanımak ve yazılarını okumak çok keyifli.bakış açılarımız ve mizahi yönümüz benzer.fakat el becerilerin ve yaratıcılığın üst düzeyde,bravo.
    Sevgiler

  4. ben sleek ürünleriyle ilgili bilgi toplamaya çalışırken blogunuzu buldum. yazdınız mı bilmiyorum, yazdınızsa da üzgünüm. ama size sorularım olacak. acaba ürünleri sleek’in kendi sitesinden mi alıyorsunuz ? ben daha önce yurtdışından kozmetik alışverişi yapmadım hiç. gümrük problemi olur mu diye tereddütler yaşıyorum da..

    • Merhaba..Sleek marka urunlerimi direkt firmanin kendi internet sitesinden aliyorum ve kargo ucretlerinin de son derece makul oldugunu soyleyebilirim..Bu urunler cok samimi soylemeliyim ki fiyatlarina gore oldukca kaliteliler ve 75 €~100 $ alti alisverislerin gumruk problemi yasamadiklarini duyuyorum..Ben urunlerimi her seferinde sorunsuz bicimde ve ortalama bir 6-10 gun icerisinde teslim aldim..kesinlikle oneririm sahsen..

      • ah bunları duyduğuma çok sevindim. çok teşekkür ederim ilginiz için en yakın zamanda şiparişlerimi vericem o zaman. artık ben de takipçinizim bu arada. iyi günler =)

Bir Cevap Yazın

