Ponpon Kız Olmak İsteyen Beni Bulsun!

Tek tek basaraktan, bade süzerekten, ponpon dizerekten gel!

640b

Örgü terimlerine pek hakim olmayışım dolayısı ile “çizerek” anlatmak istedim 🙂 Yol, iz, dil bilmeyen biri bile zannediyorum üç beş örgü bilgisi ile işin içinden çıkabilecektir..

640a

Bu ponponları “ponponmatik” ile tanışmadan evvel el yordamı ile yapıyordum ve kestikten sonra kazara kafam kadar olmalarını bir kenara bırakalım, asla eşit büyüklükte ponponlar elde edemiyor ve saatlerce kırpma işlemi yapmak gerekiyordu; Zaman ve malzeme kaybı bir yana, iplik lifleri ağzıma burnuma doluşup sinirlerimi hoplatıyor, birilerinin ağzını burnunu kırma isteği uyandırıyordu! Ponponmatik neymiş yahu!

640

Ponponmatiklerin kulağını çınlatmışken neye benzediklerini -görmeyenler için- göstermemek olmaz..

ponponmatik

Ponponmatiğinizi alın ve işe koyulun! Dışarıda yeri göğü pomponla doldurulacak koca bir dünya sizi bekliyor!

P.S. Dikkat, ponponmatikle ponpon yapma işlemi zayıf bünyelerde bağımlılık yaratabilir..!

One thought on “Ponpon Kız Olmak İsteyen Beni Bulsun!

  1. Ponponmatik? Ben de ilk defa görüyorum. Evet nar ayıklayan, pilav, mantı yapan hususi aletler olur da niye ponpon yapan bir alet olmasın ki. 🙂
    Çocukken civciv yapardık, iki ponponu üst üste koyup. Hakikaten bayağı uğraştırırdı.

Bir Cevap Yazın

