Ve Çakma Kumrallara Gün Doğar: Streaks’n Tips Geçici Sprey Saç Boyası

Renkli (renga’renkli) saç boyalarına, sprey ve jölelerine oldum olası zaafım var açıkcası..Yıllaar evvel daha o geçici punk boyaları memlekete gelmemişken kuaförde tutam tutam açtırdığım saçlarımı sulu boya ve saç jölemin içine karıştırdığım göz farlarıyla boyardım ki hiç de fena olmazdı netice 😉 Renkli jöle demişken; yıllar önce muhtelif markaların çeşitli renkteki renkli (saça renk veren) jölelerini piyasada az çok bulabilirken son yıllarda bakıyorum da hepsi sırra kadem basmış durumda! Tutunamadılar piyasaya demek..Manic Panic’in bu kulvarda çok başarılı ürünleri var biliyorum ancak yüksek kargo ücretleri inadımı bilediğinden henüz uzaktan bakmalardayım sitesine..Kısmet..Memlekette sulu boya mı yok!

Gelsin ilk foto ki konuyu dağıtmadan bir yerinden gireyim;

20121201_141329

Benim tercih ettiğim küllü kumral idi..Altın sarısına çalan bir renk..Pembe, mavi, fuşya, kırmızı, beyaz ve simli gümüş renk seçenekleri ile 9 TL’den satışta Gratis’lerde..Gerçi kutu üzerindeki renklerle ürünün gerçekteki renklerinin tutmadığı söyleniyor ama allahtan çok pahalı değil..Halbuki tester kolaylığı sunulmalı bu tarz ürünler için..Ne çıkarsa bahtınıza hesabı bodoslama aldım ben de!

20121201_142225

Pale Blond adı altında satılan bu ürünü benim gibi, saçınıza açma işlemi yaptırıp onu yıpratmadan renk ve hareket katmakta kullanabilirsiniz..Çok doğal durmasa da beklentimi karşıladığını söyleyebilirim kısmen..Ürünü bir süre saçımın önündeki bir kaç tutamda kullandım ve kalıcı boya olduğunu bile düşünenler oldu..Zamanla gözüm alışınca da saçımı açtırıp adam akıllı balyaj, sonrasında röfle vs. derken battı balık ters döndü anlayacağınız!

Ürünün kokusunu hiç haz etmedim; kaporta boyası gibi sanayi tipi bir kokusu var; banyoda ya da dar yerlerde sakın ola sıkmayın; olduğu gibi genzinize gidiyor..Saçta yarattığı sertlik sıradan bir saç spreyinden daha az değil..Fazla sıkıldığında doğal görünüm yakalama şansınızı düşürüyor..Saça uyguladığınız gün kafanızı yıkamadan yatma uyanıklığını yemiyor ürün; ertesi gün pul pul yastığa dökülüp sizi bu uyanıklığınıza pişman ettiği gibi saçta da “aylarca yıkanmamışlık” görüntüsü bırakıyor..Saçtan arındırmaksa gayet kolay..Tek yıkamada işlem tamam..

Bu ürünü, saçına işlem yaptırmaktan çekinenler zaman zaman farklılık duygusunu yaşamak için ya da renk provası amacıyla kullanabilirler..Genel itibariyle fena bir ürün değil..

Saçta duruşuna bakalım mı bir de? Saçım o dönem doğal rengindeydi;koyu kestane..Tonlamayı küllen bu spreyle elde ettim; oldu sana küllü kumral 😉

2012-06-29 09.52.24

Bir Cevap Yazın

