Kapan Susam Kapan! Kapatabilenine Maybelline Affinitone Kapatıcı..

Bir makyaj malzemesine verilebilecek en güzel marka isimlerinden birini bulmuş adamlar: “meybi’liin”! Elimdeki ürünü sırf “ben mi yanılıyorum acebaa” çelişkisiyle bitirene dek arkasından ne iyi konuştum ne de kötü soranlara karşı: İnternette ürünle ilgili bir tane olumsuz eleştiri ya okudum ya okumadım, o denli memnun millet yani :S Beni ise pek memnun eden bir ürün olmadı, niyesine geleceğim birazdan..Hayır anlamıyorum merdiven altı üçkağıtçılarından da almadım ki çakması düşmüş bana diyeyim!

2012-03-04 17.00.12

Ben tercihimi -konakta büyümüş olmamdan mütevellit(!)- serinin en açık tonundan yana kullandım; bunun haricinde iki renk tonu daha var zaten..Ürün renk seçeneklerinin kısıtlı oluşundan ilk golü yedi bile..

Esasında ciddi cilt problemleri olan biri değilim; akne, sivilce nedir bilmem..Benim derdim kuru cildimdeki ufak tefek kızarıklık ve renk eşitsizlikleri..İnce ve açık renk tenimin altından damarlarım “ben buradayım!” diye bağırıyorlar bir de..! Kapatıcıyı anlayacağınız tamamen artizlik olsun diye kullanıyorum; fondöten yetip de artıyor zira çoğu kez..

Ürünün kıvamından girelim; son derece akışkan, likit bir yapıda..Sürümü kolay..

2012-03-04 17.01.00

 

Dudak parlatıcısı gibi tasarlanmış ürünün ucu da yine tıpkı parlatıcı ürün ucu gibi sünger bir aplikatör şeklinde..Bu ürünle uygulama yapacağınız bölgeye ürünü gayet kontrollü biçimde damla damla bırakabilirsiniz ama cilde yedirmek için bir sünger ya da fırça en iyisi; göz altlarınızda ürünü dağıtmak için pek uygun değil bu uç..ürün göz altında kullanılabilen kapatıcılardan bu arada..

Kapatıcılığı nasıl diyecek olursanız orada durun işte: Ben bu ürünü göz altıma en azından bir parça aydınlık sağlarım niyetiyle satın alıp kullandım; beni Nirvana’ya ulaştırmasını beklemedim ancak kapatıcılık ve aydınlatma adına “placebo etkisi”nden başkaca etkisini malesef göremedim..Bu ürünle morluk ve koyu halka kapatabildiklerini söyleyen insanları bulup alınlarından öpmeli; biliyorum çok mahir insanlar onlar! Daha açık konuşmak gerekirse -en azından benim cildimde- elle tutulur, gözle görülür bir farklılık yaratmadı bu ürün nedense..Nedense diyorum çünkü övgü dolu yazılar dökülüyor hala yollarına bu kapatıcının..Demek bende var bir enayilik :S Renginin cildime tam oturup oturmadığından da şüpheliyim ancak orta tonu da bırakın kapatıcı vazifesi görmeyi koyu koyu halkalar çizdi göz altlarıma :S

2012-03-04 17.01.47

 

Ürünün (01 Nude Beige) renginin daha net görülebilmesi adına masraftan kaçınmayıp bol kepçe sürdüm bileğime..

Çizgilere dolma problemi yaşanır sıklıkla bu tarz ürünlerde; cildimin kuru oluşu dolayısıyla nemlendirme konusunda hiç fena değilimdir ve yeterli derecede nemlendirilen bir ciltte ürün çizgilere dolmaz ve sizi olduğunuzdan yaşlı gösterme cüretine kalkışmaz..Bu ürünün yüz çizgilerime dolduğuna şahit olmadım açıkçası..Tebrübelerime göre kalıcı olma iddiasıyla birebir orantılı ürünlerin çizgilere dolma özelliği..

Kalıcılık mı..Cildimde varlığıyla yokluğu bir olan bir ürünün kalıcılığı hakkında yorum yapmayayım..

İşin ilginç yanı Maybelline’in kendi sitesine girdiğimde de Affinitone Serisinin varlığına ilişkin tek ipucu mevcut bulunmadığını gördüm; 7 farklı serinin birbirinden şık şişe ve ambalajında ürünleri boy boy tanıtılıyor ama bizim bayılıp bittiğimiz o seri ortalıkta yok :S İhraç fazlası onlar zaar 😉

Maybelline’in adını da pek çok ürününü de seve seve kullanıyorum özelikle de One by One adlı rimelinin abonesiyim ama bu ürün beni pek memnun etmedi özetle..16-18 TL bir fiyatı vardı yanılmadıysam ki yanılmam kolay kolay 😉 Ben bir daha almam..Ama alana da mani olmam..

Bir Cevap Yazın

