“Kafasına Göre” Jöle Arayanlara Müjde: Kafadengi Jöle Loreal Studio MineralFX

Geldik gidiyoruz hala kafama göre yani demem o ki saçlarımı hal yoluna koyacak, rüzgar/güneş ve neme karşı vaziyet edecek, elim saçıma gidecek -de reçel kavanozuna düşmüş gibi yapış yapış olacak- diye ödümü koparmayacak, saçlarımı fırın makarna gibi kıtır kıtır yapmayacak ve mümkünse her gün saçlarımı çitileye çitileye yıkamamı gerektirmeyecek bir jöle hem kafama göre hem de ona layık olurdu doğrusu 😉

Jöle kadar sık değiştirdiğim hiç bir ürünüm olmadı ömrüm boyunca..Çoğu denemem makus kaderi olan yanılma ile neticelense de zaman zaman cevherlere de denk gelmiyorum değil..Elimde yeni keşfettiğim 4-5 farklı muazzam saç ürünü daha var ki onlardan bahsetmeye henüz fırsatım hiç olmadı..Kısmet du bakalım!

20130415_140418

Diğerlerine göre daha uzun zamandır kullanmakta olduğum için içlerinden ilk bunu seçtim..İkinci kavanozum kullanıp bitirdiğim..Bir de kapağın altını görelim..

20130415_140357

Formundan başlayalım söze..Jel-krem arası bir yapısı var bu ürünün..Alkolsüz oluşu dolayısıyla saçı kurutan emsallerine çalım atan bir ürün..Adının içerisindeki “Mineral” kelimesi ise aktif minerallerle zenginleştirilmiş olmasından geliyor..Kokusu muazzam..Naif ve kremsi bir koku; asla o bildiğimiz jöleler gibi hırçın bir kokusu yok..

En sevdiğim kısmı da saçta en ufak bir sertleşmeye neden olmaması ve elinizi saçını attığınızda yapış yapış parmaklarınıza bulaşmaması! Bunu yapabilen jöle şu ana kadar cidden görmedim..Sertleşmeyenini buldum diyorum tam zamk gibi yapışıyor bu sefer de çoğu kez..İkisi bir ara bu üründe!

Saçlarımın bu krem jöle ile kurumadan esnek bir forma sahip olduğunu -ben de inanamıyorum ama- söyleyebilirim..Saçı yağlanabilen insanları kıskanacağım neredeyse; kuruluk cidden büyük problem; hangi ürünü kullanırsanız kullanın kuru saç yıpranmış ve sağlıksız görüntüsüyle sizi aynalara madara ediyor! Bu ara haftada bir ya da iki gün zeytinyağı, badem yağı ya da o 20’si bir arada hede hödö yağlarından sonra keşfettiğim bir kürü uyguluyorum..Fayda görecek olursam onu da paylaşacağım; şimdiden kimsenin başını yakmayalım 🙂

Bu krem jöle adının hakkını cidden veriyor özetlemek gerekirse; jöle gibi tutuyor misal bukle ve dalgaları ama krem gibi de esneklik sağlıyor..Test ettim ve naçizane onayladım! Bu arada en iyi neticeyi ürünü saçlarıma ıslakken -havluyla ıslaklığı bir güzel emdirdikten sonra- uygulayıp ılık fön tuttuğumda elde ediyorum..Bir güzelliği de ürünü saçınıza uyguladığınız gün saçlarınızı yıkamak zorunda bırakmayıp sizi ertesi gün bile gayet başarılı bir şekilde idare etmesi..Hatta ertesi gün avuç içinde iyice erittiğiniz ürünü saçlarınıza hafifçe bukle ve dalgaları bozmadan uygulayın; daha belirgin hale gelecekler!

Fiyatı 16 TL olan ürünü her yerde bulabilmeniz mümkün ve kullanım sonrası her türlü hayır duası kabulum! 😉

Bir Cevap Yazın

