Zim Bala Bim!

Bewitched (Tatlı Cadı) (1964-1972)’in eşsiz karakterleri Samantha/Darrin Stephens, Endora, Aunt Clara, Mrs. Kravitz, Mr. Tate..Tüm kadro..Nurlar içinde yatın..Sizler harikaydınız!

20130405_150806

20130405_150817-001

P1070241

One thought on “Zim Bala Bim!

  1. merhabalar,
    bloğunu çoooook beğendim kendim de inanamadım. üslubun çok eğlenceli ve ilk defa benim gibi ayrıntıları kaçırmayan bir kişiyle karşılaştm çok mutluyum:) ayrıca tasarımlar da süper.
    tek anlamadığım nokta atkılar da mı şahsa münhasır? eğer öyle ise emeğe saygı ve hayali şapkayı çıkarmak farz gibi bişey oluyor herhalde.
    daha güzelleri eğer mümkünse bekliyorum.
    Nur

Bir Cevap Yazın

