“SİM Kartı Takın” Diyor Telefonum..Hay Hay Takalım!

Yassal Uyarı: SİM Kartınız üzerinizde delici ve kesici aletlerle yapacağınız kesme ve delme işlemleri SİM Kartınızda kalıcı sorunlara neden olabilir..

20130415_135016Yeterli sayıda SİM Karta ulaştığımda takımı tamamlayacağım inşallah; “..gerdanın, bileğin niye boş efendi..” demezler mi adama 😉

asSim Kartları evdeki imkanlarla da delebilirdim belki ama zannediyorum elimde yeteri kadar ince matkap ucu yoktu ve bir de kartları mengene gibi bir takım alet edevatla sıkıştırıp sabitleme derdi vardı delme esnasında elimden kaçmasın diye; ben de tuttum Karadenizli zekamı kullanıp gittim mahallenin gümüşçüsüne deldirdim kartlarımı 😉

Avea, Turkcell ya da Vodafone sponsor olurum dese de takımı tamamlasam keşke tez elden 😉

2 thoughts on ““SİM Kartı Takın” Diyor Telefonum..Hay Hay Takalım!

Bir Cevap Yazın

