SüperŞOK Garantili Avon SuperSHOCK Jel Eyeliner Kalemler..

Avon kataloglarında karabatak misali bir görünüp bir kaybolan SuperSHOCK jel eyeliner kalemlerden bahis açalım bu sefer de..Bir arkadaşım “arasan da bulamazsın bak kaçırma” diyerek galeyan zoruyla satmıştı aylar önce 🙂 Fırsat kataloğundaki fiyatı 10 TL idi yanılmıyorsam..

Ürünler bunlar..

20130319_160856

Kutusundan da çıkaralım..Emanet gibi durmasınlar 😉

20130319_161015

Aqua Pop ve Blackberry renkleri cezbetmişti beni ilk bakışta, zannediyorum halihazırda 4 renk seçeneği daha (krem,gümüş,siyah,mavi) sunuyor bu ürün..

20130319_161124

Aqua Pop hakkını vermek gerekirse cidden şık bir renk..Oldukça pigmentli ve yoğun renk veren bir yapısı var kalemin..

20130319_161305

Blackberry’de ise ufak çaplı bir “süperşok” yaşadım zira patlıcan moru beklentisi ile elime aldığım kalemin kahverengiden hallice bir bakır rengi olduğunu gördüm..Kozmetik dünyası sürprizlerle dolu ne de olsa!

Şimdi gelelim fasülyenin faydalarına; ürünlerin renk yapısı oldukça yoğun bir kere..Sanki bir sünger ya da kalem fırça ile dağıtılıp smokey bir görünüm alabilecekmiş gibi duruyorsa da homojen yayılmadığı için sonuç menfi..Yani yayıp kullanma düşüncesini eliyoruz; zaten sürdüğünüz esnada yaydınız yaydınız, bir süre bekleyecek olursanız ürün kendini ten üzerinde sabitleyeceği için dağıtmak da mümkün olmuyor..

Öte yandan kalem formatında üretilmiş olsalar da bu ürünler kalem addedilemeyecek kadar yumuşak ve jel kıvamındalar..Tam da bu sebepten kalemle uçlarını açıp sivriltmek de pek akilane bir fikir değil zira açılıp sivriltilmeye uygun olmayan yumuşak yapısı dolayısıyla ucu kırılıp açacakta kaldığı gibi açacağı da açtığına açacağına pişman ediyor; iki saniye içerisinde yer gök boya oluyor!

Ben bu kalemleri esasında alt göz kapağımın içinde ve yine alt kirpik diplerimde kullanırım düşüncesiyle satın almıştım ve bu düşüncemi eyleme geçirdiğimde bakın neler oldu: Göz içine zannediyorum ıslaklıktan ötürü kalemi sabitlemek kolay olmadı; bir kaç kat üst üste geçince beni kıramadı neyseki! Kirpik diplerine kullandığımda ise krem yapısından ötürü kıl diplerinde topaklanma yaptı ve muntazam bir şekilde uygulayamadığım için temiz bir görüntü elde edemedim..Göz içine çektiğim o kat kat kalem bir müddet sonra kuruyup pul pul olmaya başladığında başladı asıl eğlence! Gözümün içine hücum eden boya topaklarından güç bela kaçırdım lenslerimi :S Batma ki ne batma! Demem o ki bu kalemleri alt kirpik diplerinizde ya da göz içinde kullanmayı unutun..Şimdi alternatiflere geçelim..

Kalemleri üst göz kapağıma bodoslama sürünce de yine hiç muntazam olmayan bir görünümle karşılaştım; kalemin ucu sivriltilmeye müsait olmadığından ötürü yeteri kadar ince çizgiler çekemiyorsunuz..Hemen bir eyeliner fırçasına davrandım ve sonuç gayet tatminkardı..Kalemin ucuna buladığım eyeliner fırçası ile bir de kuyruk kondurarak gayet muntazam çizgiler çekebildim..

İkinci olarak da kalemi tüm göz kapağıma krem far edasıyla sürüverdim..Kuruyana kadar fazla kıpraşmadım zira sağa sola bulaşmaya müsait malzemeler bunlar..Uygulama sonrası makyaj süngeri ile düzeltmelerimi de yapıp göz kapağımı da pudra ile de sabitleyince yine gayet temiz bir iş çıkarmış oldu kalemler..

Bu kalemlerin en sevdiğim yanı, kuruduktan sonra göz kapağımda yarattıkları kadifemsi doku görünümüydü; üstelik de capcanlı, yopyoğun! En sevmediğim yanları ise kuruyup tene sabitlenmeden evvel sağa sola bulaşmasınlar diye insanı epeyce uğraştırmaları..Sabitlenmeden asla kullanılabileceklerini sanmıyorum; tabi benim gibi makyajda temiz görünüm takıntınız yoksa..Kontrolünün zor olması kıvamından geliyor ve bu kıvamın bir handikabı daha var ki o da kalemin ucunu  tene dokundurduğunuz an muazzam bir süratle aşınıyor olması; çok severek kullandığınız bir ürünse bolca stoklamanızı tavsiye ederim 😉

AVON’la ilk tanışmamız geldi bir an aklıma..Tim Burton ve Johnny Depp gibi iki dehanın ilk kez bir araya geldiği 1990 yapımı Edward Scissorhands (Makas Eller) adlı filmde baş kahramanımıza hakkını ödeyemeyeceğini kadar yararı dokunan hanımefendi bir Avon satışcısıdır!

2 thoughts on “SüperŞOK Garantili Avon SuperSHOCK Jel Eyeliner Kalemler..

  1. Ben de Avon “Always on point” kalemiyle smokey yapmaya kalkışınca mahvolmuştu 🙂 ayrıca benim de aklıma o müthiş film gelir Avon’dan her siparişimde..Tim Burton bitanesin!!

Bir Cevap Yazın

