Sihri Kendinden Menkul Balmy Eldiven..

Makyaj temizlemek adına mucizeler yarattığı söylemiyle hevesimi kabartan ama sadece kabarttığıyla kalmayıp onu bir de kursağımda bırakan şu sihirli eldiven! Belki de benimkinin sihri bozulmuştu, vadesi dolmuştu ya da bildim!: sihir koymayı unuttular benimkinin içine..

Sanık eldiveni görelim:

2012-03-18 13.08.06Bu ürün esasında daha varlığından haberdar olduğum ilk zamanlardan bu yana merak uyandırıyordu bende; fazla meraklı görünmek istemediğim için hep erteledim! 😉

2012-03-18 13.08.48Şimdi ürünün vaatlerine ve bu vaatlerin ne kadarını elle tutup gözle görebildim ona bir bakalım..Bu sihirli olduğunu söyleyen ama sırrına benim şahsen eremediğim eldiven kimyasal içermediğini ve temizleme fonksiyonunu mikrofiber dokusu sayesinde yerine getirebildiğini söylüyor; malesef kimya bilgim lise son sınıfta kalalı 15 sene oluyor ve şahsıma ait bir kimya laboratuvarım da (az kalsın yazamadım kelimeyi :S) olmadığı için bu iddia hakkında yorumum yok 😉

Tek adımda ve sadece su ile temizleme yapma iddiasına gelelim; aynen paketin üzerinde yazdığı gibi sadece su ile ıslattığım eldivenle yüzüme bastırmadan silmeye çalıştım ve netice: ZONK! Su miktarı mı az geldi dedim sırılsıklam ettim yine zonk..Baskı ve zorlama yapmaya mecbur kaldım en son ama o da kar etmedi hatta zararlı çıktım bu işten zira yüzüm tahriş oldu..Diyeceğim o ki malesef sadece su ile temizlemeyi başaramadım ben yüzümü bu sihirbaz eldiven ile..

Öte yandan elde ya da makinada yıkamayla tertemiz olacağı söylenmiş ve yumuşatıcı asla kullanmayın denmiş yine paketin arkasında; bir kere makyajlı yüzünüze değdiği anda kir pas içinde kalıyor eldiven ve yıkanıp paklanmadan tekrar kullanmaya zannetmiyorum ki içiniz elversin; her şeyden önce sıhhi de değil yahu! Eldiveni derhal makinaya attım ben de bu yüzden..Çıktığında da makyaj eldiveni gibi değil de tamirhane ustası eldiveni gibi duruyordu ne yalan söyleyeyim :S..Elde Hacı Şakir’le yıkamak her daim kesin çaredir; bu eldivende de epeyce işe yaradı ama bu sefer de kazık gibi oldu bir daha da tövbe ettim elime almadım eldiveni 🙂

9,25 TL’ye Gratislerden satın alabileceğiniz eldivenle bu bahsettiğim eğlenceyi kendiniz için de tekrarlayabilirsiniz.. 😉

Bir Cevap Yazın

