L.a. Havle L.A.Colors

Hakkında özellikle de ecnebi bloglarda yazılıp çizilen onca olumsuz yoruma rağmen afili marka adı ve “artiztik” koleksiyon isimleri ile kendini çatır çatır sattırmayı başaran bu seriye “ladesçi” adını koymalıydılar esasında..;) Bildiniz ben de bile isteye lades olanlardanım! Onca insan malzemeden anlamıyor(!) ya bir de ben bakayım dedim zaar 🙂

Serinin mevcut “ladesçi” lerine bir göz atalım önce; {Bette de fena değilmiş sanki..} Bana bak vallahi paralarım seni iç ses!Tam ekran yakalama 18.04.2013 222646

Ben satın aldığım ürünü şu meşhur alışveriş sitelerinden birinde kampanyadayken kapmıştım..O sıra sağda solda o kadar sık çıktı ki bu marka önüme, alacağım vardı demek..

2012-04-28 09.09.15

Öncelikle renk yoğunlukları pek çok kişiyi tatmin edebilir düzeyde olabilir ancak benim için en önemli kriter tatmin edebilir düzeyin çok daha üzerinde, yoğun pigmentli olmaları..Dokandırdığım yeri ateşe verecek bir turuncusu yok misal o anlamda bu paletin..Laf aramızda hafif makyaj yapmayı seven bir arkadaşıma hibe ettim bayıldı gitti yavrucak 😉

Renk yoğunluklarının -bana göre- düşük olmasının dışında bu palet, mat ama içerisine keyfekeder simler serpistirilmiş 10 adet fardan oluşuyor ve serseri mayından hallice bu simler sanki paletle hiç alakaları yokmuşcasına kafalarına göre sağa sola uçuşup insanı dert keder sahibi ediyorlar..Bu deli fişek simlerin gazabından şikayet etmeyen yok gibi ama Allah biliyor MAC Paint Pot’uma güvendim ama o bile ıslah edemedi bu simleri varın siz düşünün..Muhtemelen sim olayını abarttığımı düşünüyorsunuz; şöyle anlatayım o vakıt, şimdi mat bir far tasavvur edin gözünüzde..Onu havanda bir güzel dövüp toz haline getirdiğinizi ve içerisine laftan anlamayan cinsinden iri simler atıp toz farı presleyerek tekrar katı hale getirdiğinizi düşünün..İşte emin olun o simler farı her fırçaya alışınızda havada sapla samanın birbirinden ayrılması gibi fardan ayrı düşüp ağzınıza burnunuza girecekler..Erol Evgin’in vurgusuyla “İşşteee öööylee bir şeeyy..”

Velhasılı kelam, bu ürün benim hoşafıma pek gitmedi; yerinde duramayan simler lenslerimi gıcık etti ve de akşam yeline de vermedim kendimi ama yüzümde de fazlaca durmadı uçtu gitti..Bu hikaye de burada bitti 😉

Bir Cevap Yazın

