Herkes Mersin’e Zat-ı Alim Tersine! : Essence Smokey Eyes Set..

Bu setlere ilişkin yer gök övgü dolu ürün inceleme yazısıyla doluysa da mükerrer defalar yaptığım AR-GE çalışmaları gösteriyor ki “Kral Çıplak” arkadaş! Ürün hakkındaki tümevarımsal tüm o olumlu yorumlara inat gibi olmasın ama işte “görürkişi” raporum..

Sağda solda gri ve kahverengi setlerin dışında bir de yeşil ve eflatun setlerini görüyorum serinin ama zannediyorum o seçenekleri bizim sınır kapılarını geçemedi henüz..

Antrasit tonlardaki ilk setle başlayalım..

20130419_143949

Gri benim yeşilden sonra gözümün en hassas olduğu renktir; algıda acayip derecede yeşil ve gri seçiciyim bu arada! Dolayısıyla bu smokey paleti kaptığıma pek sevinmiştim; ta ki kullandıktan sonra beni “smokey” den çok “smoker” gibi gösterdiğine şahit olana dek..Kömür karası gibi yüzümü köşe bucak geziyor, durduğu yerde sabitlenmiyor bir türlü meret! (bazsız kullanıldığında)

Kahverengi tonlardaki setle bu set arasında formülasyon açısından fark -kimyasal anlamda- var mı bilemiyorum ama bana öyle geliyor ki gri tonlu sette sanki malzemeden çalınmış gibi bir vaziyet var: Bir kere gri olan diğerine göre çok daha fazla tozlaşıyor fırçaya alınırken ve kalıcılığı da diğerine kıyaslayacak olursak kalmayıcılık olarak ifade edilebilir..

Gri setteki antrasit ton sedefli yapısıyla ilk bakışta ışıl ışıl harika bir duruş vaad ediyor; amenna..Ama bazsız (MAC Painterly Pot kullanıyorum baz olarak far altına) kullanma gafletine düştüğüm bir kullanım sonrası göz makyajımın ben daha evden çıkmadan göz kapağımda toplanıp greve gittiğine şahit oldum! Ha derseniz ki akşam bir de makyaj temizleme zahmetine girişmeyeyim uçsun ziyanı yok, hay hay buyursunlar o zaman kuru fırça ile bazsız kullanıma devam 😉

Kahverengi farların yeşil gözlerde gövel ördek etkisi yarattığını keşfettiğimden beri onları da çok seviyorum! Bu setin gri olana göre daha pigmentli olduğu kanısına psikolojim mi yoksa bizzat ben mi vardım emin olamıyorum ama bunun daha az tozuttuğu somut bir gerçek; tozutan farlar yüzünden tozutacağım mazallah bir gün :s

2012-06-07 08.43.49

Ürünleri setin içerisinden çıkan fırça uçlu aplikatörlerle uygulayanını bulursam alnından öpeceğim, duyurulur..Benimkilerden birini şeytan aldı götürdü ve kimbilir ne şeytanlıkla satabildi ki hala kayıp ortalıkta yok! Aplikatör kullanmayı bırakalı çok uzun zaman oldu doğrusu; cok zorda kalsam adamakıllı tutamam desem yeri; direkt fırça ile uyguluyorum o yüzden bu tarz ürünleri..Bu setleri direkt olarak kuru fırça ile uygulamaya kalktığımda koca bir toz bulutu da benimle birlikte zengin kalkışı yaptı bu arada..Eskiden yerleri süpürürken toz kalkmasın diye su serperdi konu komşu evinim önüne..Ben de hatırıma bunu getirip fırçamı ıslak bir mendille hafifçe nemlendirerek ikinci bir deneme daha yaptim: Sonuç yoğun ve homojen biçimde uygulanmış bir far! Nemli fırçanın ürünler üzerindeki marifetini gördüğümde “terracotta mı la bunlar..” demedim de değil doğrusu içimden..

Hemen gösteriyorum;

20130422_183929

Bir de nemli fırça ile deneyelim;

20130419_144824

20130419_144617

Ürünleri bu şekilde nemli fırça yardımıyla hele bir de baz üzerine uygulayacak olursanız 7-8 saat kadar süblimleşmeden kullanabilirsiniz zannediyorum; kendi tecrübemden yola çıkarak söylüyorum bunu..

Öte yandan kuru fırça ile çıplak tene (baz ürün kullanmaksızın) uygulama yaptığımda, hem ürünün kısa bir sürede silikleştiğine hem de çizgilere dolup göz kapağımda toplandığına tanık oldum..

Setteki eyeliner varsın onu es geçtiğimi düşünsün; ona da edecek bir iki çift lafım var esasında; kardeş neden sanki dalgınlık eseri sıcak suyla hazırlanmış hazır çorba misali topak topaksın sen öyle? Nemli fırça yardımına yetişmese mazallah halin duman..Hem kim koydu seni öyle destursuz kapaksız o sete, yazık değil mi kurur gidersin üç beş vakte..

Eyeliner demişken; setteki far ve eyeliner arasında belli belirsiz bir ton farkı yerine eyeliner fardan bir kaç ton daha koyu üretilmiş olsaydı zannediyorum daha isabetli olurdu..

Bu ürünleri 8,99 TL’lik süpersonik fiyatları ile Gratis’lerden temin edebilmek mümkün bu arada..40 tane kusur bulmuş gibi oldum ama kötü malzeme diye bir şey bana göre; uygun bir kullanımla en kötü malzemeyi cevhere; yanlış bir kullanımla da çöpe çevirebilmek mümkün, şahsi fikrim tabi bu 😉

Bir Cevap Yazın

