Loreal’ın Altın Madeni..

Bir süredir piyasada gözüme ilişen altın rengi göz  farlarının üzerine bir Leprikon (Altına düşkünlüğüyle bilinen mitolojik İrlanda menşeili yeşil üç harfli {hihihih} tarafından hipnotize edilmişcesine atılıyorum :S Velhasıl-ı kelam, atlaya zıplaya nihayetinde aradığımı buldum!

20130326_160542-001

Adı gibi tam bir “altın madeni”..Işığın ve güneşin altında bütün ateşböceklerini başınıza toplayacak türden parıl parıl, ışıl ışıl bir yansıması var..Yapısı ise sıkıştırılmış toz far görünümünü andırıyor..

20130326_160800

Bu koruma bandı şeysi ne menem şeydir arkadaş! Keşke abartsaydınız; kundaklasaydınız selo bantla ürünü baştan aşağı da tam olsaydı! Kozmetik firmalarını bazen anlayamıyorum; bunu Maybelline de çok sık yapıyor; bu bant işgüzarlığını yapan ithalatçı firma mıdır yoksa dağıtıcısı mıdır markanın bilemiyorum ama her kimin parmağı varsa bilsin ki ürünü alma konusunda tereddüde bile düşürüyor beni sinirimi zıplattığı için; siz o bantları ürünün büyük bir kısmını kapayacak şekilde yerleştiriyorsunuz ya, biz bu ürünleri satın aldıktan sonra eve gelip de bandın değdiği yerdeki o yapış yapış iz yerlerini gidermek için ne çareler düşünüyoruz! Asetonla siliyoruz, yüzeyi matlaşıp deforme oluyor; sabunlu sıcak su yapıyoruz beş para etmiyor; kolonya ıvır zıvır derken saatlerce bizi o bant izleriyle boğuşturuyorsunuz! Lanet olsun kalsın bari bant izleri desek, yazın havada asılı tutulan o mide bulandırıcı sinek yapışkanları gibi her bulduğu şeyi üzerinde topluyor ürünler..Bilseniz arkanızdan kulaklarınızı ne çok çınlatıyoruz! Bu arada, yıllardır denemediğim şey kalmadı bu bant izleri konusunda ve nihayet işe yarar bir şey buldum; Neft yağı! Çam terebenti olarak da satılan bu petrol türevi ürünle bant izlerini kozmetik ambalajlarına zarar vermeden bir pamuğa dökeceğiniz az miktarda ürünle giderebilirsiniz..

20130326_161708

Ürünün kapağını çevirip açtığınızda altından kaşe şeysi gibi ya da kağıt mührü gibi bir zamazingo çıkacak..Bu kesinlikle atmamanız gereken bir muhafaza; ürünün sıkıştırılmış yapıda bir formu olduğunu söylemiştim; zannediyorum zamanla sağa sola çarpılıp da formunu yitirmesin diye bu tarz pratik bir yol düşünülmüş..

Bir yandan bu yazıyı yazarken diğer yandan da ürün kavanozu parmaklayıp parmaklayıp krem gibi elime yüzüme filan sürüyorum; evet gayet psikopatça! Tenimiz böyle parıl parıl mı olsaydı keşke diye düşündürtüyor bu harikulade ışıltılar beni 🙂

Bu ürünle ilgili esas başka bir noktaya dikkat çekmek lazım; 24 saat kalıcılık vaadine; Ürün çizgilere dolmayacağı ve su geçirmeyeceği yönünde gayet iddialı..24 saat gözümün üzerinde tutmadığım için yorum yapamıyorum bu kısmına ama yüzümde kaldığı süre zarfınca deforme olmaksızın kalıcı bir duruş sergilediğine şahsen kefilim..

20130326_161754Bu ürünü ben göz çukurumda da kullanıyorum; bir pencil brush marifetiyle göz çukurumda harika bir parıltı yaratıyor; beyaz ya da gümüş renkteki sedefli farlar da yine göz çukurunuzda harikalar yaratabilir; muhakkak denemelisiniz..Özellikle de beyaz renkte sedefli ama tortu bırakmayacak bir ürün seçebilirsiniz bu iş için..

Tendeki duruşuna gelelim son olarak da..

20130419_143304Yukarıdaki fotoğrafta sanki mutfak tezgahının üzerine saçılmış mısır unu gibi görünüyor ama ürünün rengi cidden muazzam..Yoğun pigmentli ve ışıltılı yapısı dolayısıyla fotoğraf karesine tam olarak yansıtamadım rengini sanırım 🙂

Paradan mı haber haber vereyim? 25,95 TL’lik fiyatı ile pek de ucuz bir seçenek sayılmaz ama nasılsa arada indirime giriyor; teker teker kapmalı diğer renklerini de tez elden! Her girdiğim kozmetikçide üşenmeden kampanyası var mı diye tüm standlarını geziyorum şahsen 😉

Bir Cevap Yazın

