Evreka!

Hani “biri de çıkıp şöyle şöyle bir şey yapsın dişimi kırazaam, te te o kaa” dedirten Zihni Sinir Projelerimiz vardır ya, Watsons’ta bunlardan ikisine denk geldim ya la!

Bu bu, nedir bu?

20130422_181645-001

İşte Arşimet misali Evreka (Buldum!) dedirten ürün: Silikon Yüz Temizleme Pedi..Tam da aradığım şeydi bu aralar, tesadüfün büülesii 🙂

Yüzümü krem temizleyiciler ve yağ bazlı temizleme likitleri ile silip bırakmak çoğu kez temiz hissettirmediğinden üzerinden bir de tonikle geçer ve iki dakikalık yüz temizleme işini en nihayetinde kafamı küllen suya sokmaya kadar götürerek abartırdım bazen, ta ki bu Evreka Ped’ine kadar! Vakti zamaniyle sentetik kıllı bir yüz temizleme fırçası almıştım ama doktor civanım (tatlı babuşum) sentetik kılların yüzümü çizerek epitel dokuyu aşındırabileceğini söylediğinden onu “su kaplumbağası temizleyici fırça” yaptım ve kariyerine istemeyerek de olsa son vermiş oldum..

Yeni keşfime bir de yakından bakalım..

Yeni Klasör1

Bu ürünün en güzel yanı, yumuşak silikondan imal edilmiş olup tamamen “cilt dostu” oluşu; ciltte asla rahatsızlık verici bir his yaratmadığı gibi kan dolaşımına dairesel hareketlerle yapılacak yumuşak bir masajla faydası bile var! Ben bu pedi ıslakken üzerine temizleme jelimi ya da granüllü peeling ürünlerimi sıkarak yüzümü temizleme kullanıyorum ve son derece rahatlatıcı bir his bıraktığını söyleyebilirim temizlik sonrası cildimde..

Dikkat edeceğiniz üzere, ürün son derece de ergonomik tasarlanmış; kullanım esnasında içerisinden parmağınızı geçirecek ped üzerinde rahatça kontrol sağlayacağınız bir “parmak geçirme kısmı” ve pedle işiniz bittikten sonra da onu  fayansın uygun bir yerine tutturabileceğiniz vantuzlu bir tutturacı(oturgaçlı götürgeç gibi oldu bu da :S) var..

Uzun lafın kısası, ben bu ürünü çok kullanışlı buldum ve benzer ürün arayışı olanlara şiddetle değil ama hiddetle tavsiye ederim! Ürün Watsons’larda 4,99 TL’den satışta..

Gelelim ikinci keşfime;

20130422_181946Ta ta ta taaammm..Elin blog yazarı uzaya gidiyo ay tozundan aydınlatıcı yapıyo kendine, sen diş ipini ikinci kez keşfetmene bak diyorsun değil mi? Bu diş ipi öyle sıradan bir diş ipi değil..Cep boyu bir diş ipi!

20130422_182052Meşe palamudu büyüklüğündeki kutusunu at cebine, sağda solda kürdanla frikik verme yemek sonraları! 2’li pakette her biri 12 m olmak üzere yine bu süpersonik ürün de 2,99 TL’lik fiyatı ile Watsons’larda satışta..Kullanmaya kıyabilirsem – bitmesin diye- epey işimi görecek inşallah 😉

Bir Cevap Yazın

