Adını Unutabilirsiniz Ammaa..Kokusunu Asla..

Bir süredir tepe tepe kullandığım, hatta ikincisinin dibini gördüğüm Bebak (adını söylemek ne zormuş, şimdi farkettim) Makyaj Temizleme Sütü ile onun amcaoğlu Makyaj Temizleme Mendili’nden bahsetmedim hiç değil mi? Bir Acıbademli olarak Acıbadem Özlü bu ürünlerin reklamını yapmak boynumun borcu! Reklamın iyisi kötü olmaz derler nasılsa 😉

Şaka bir yana, bu ürünler uygun fiyatlarına rağmen gerçekten piyasadaki pek çok üstelik de çok çok daha pahalı muadillerine göre gayet başarılı ürünler..Hani şu “..farkı fiyatı..” diye tabir edilen ürünlerden..

Esasında bu markayı daha çocukluğumdan beri market ve parfümeri raflarından hayal meyal anımsıyorum..Blendax şampuan şişesi o günden bu güne onlarca kozmetik operasyon geçirerek tanınmam hale geldi ancak ben Bebak markalı ürünleri halen çocukluğumdaki haliyle üstelik, anımsayabiliyorum! {Sen tut yirmi senedir raflarda gördüğün bir ürünü bir gün olsun da merak edip satın alma! Minare gölgesi olsa merak eder de satın alır insan..Pess!} İç sesim haklı hanımlar! İtiraf etmem gerekirse ucuz fiyatı ve Acıbadem Kurabiyesine olan sempatimle hiç bağdaşmayan Acıbadem kokusu antipatimin kabahati bu geç karşılaşma!

20130423_154524-001

20’li paketini zannediyorum 3,50 TL gibi bir fiyata aldım..17 – 18 kuruşa gelmiş oluyor adedi ki besbedava yahu!

Bu makyaj temizleme mendilleri özellikle de seyahat ve misafirlik gibi durumlarda can kurtarıcı: Pamuktu, losyondu, tonikti bunların hamallığından küllen kurtarıyor insanı az şey mi? Ha bir de eve yorgun argın ya da geç gelmelerin ardından şeytanın taca çıkardığı üşengeçliğe kafanızla attığınız “bi kereden bişi olmaz” vuruşu var ki siyah nokta golü Allah’ın emri, peygamberin kalvi! Misal şimdi farkettim ki saat gecenin ikisi olmasına rağmen makyajım halen yüzümde(!) ve bu saatte yüzüme su vurup uykumu da korkutup kaçırmak istemediğimden yine gol kurtarıcı meeeendillere (Samsunlu var mı içimizde? :)) sarılacağım!

Öncelikle söylemem gerekir ki bu amaçla bir dönem şu sıradan ıslak mendilleri de kullandım ama ya makyajımı temizlemeye üşendiler ya da gözlerimi yakıp cildimi gerdiler..Bazı markaların muadil ürünleri de yapıyor bu yaramazlıkları! Bebak mendillerin temizleyiciliği şaşırtıcı derecede iyi bana soracak olursanız; tek mendille tüm sıvayı alaşağı edebiliyorum! Gözlerimi yıkama yağlama yaparcasına iyice mendille ovuşturmasam yakma yapacağı da yok..Yanma hissi vermeyenine rastlamış değilim bu mendillerin zaten.. ..Acıbadem kokusu mu? Ona da zannediyorum zamanla alıştım ya da duyarsızlaştım..

20130423_154602

Paketin arkasını çevirecek olursanız, içerik kısmında bu mendillerin insanı paraben manyağı edeceğinden kuşkunuz kalmaz; Envai çeşit paraben içeren bir ürün..Şayet paraben faydalı bir şeyse ihya olduk; yok eğer küllen zararsa hapı resmen yuttuk :)) Bu arada bildiğim kadarıyla parabenle kanser arasında halen daha bir nedensellik ilişkisi kurulabilmiş değil, o yüzden açıkçası ben sorun etmedim içinde “para” olan bir şeyden zarar gelmez mi dedim n’aptıysam artık..

20130423_154735

Ve o efsanevi şişe! 1933 vay anasını sayın seyirciler..Şimdi dikkat ettim..Bırakın benim çocukluğumu babaannemin çocukluğunda bile raflardaymış ürün! 120 gr ve 215 gr olmak üzere iki boyu mevcut ürünün..Büyük boyunu 6,50 TL’ye satın almıştım yanılmıyorsam..

Şimdi öncelikle ben her daim krem temizleyicileri çift bazlı temizleyicilere tercih eden tiplerdenim; waterproof ürün kullanmaktan da haz etmem..Kozmetik malzeme dedin mi suya değdi eriyecek..Yok bu da olmadı da waterproof maskaralardan cidden hiç hazetmiyorum! Dolayısı ile bu tarz ürünler üzerindeki performansını değerlendiremeyeceğim ürünün..Ama onun dışında krem temizleyicinin de performansı gayet iyi..Beni hiç üzmedi..Şunu da eklememe izin verin ki kuru bir cilt tipim var ve cilt yapınız yağlı ise ürünü sevmeyebilirsiniz..Ve hatta cilt tipinize göre şayet temizleyiciniz ya da göz bölgesinde kullandığınız diğer ürünler gereğinden fazla yağlı bir ürün ise göz bölgenizde yağ kesecikleri oluşur ve bu kesecikler siz onları aldırmadan hiç bir yere kaybolmazlar..Ben mi? Bende (tu tu tu maşalla) tek bir yağ kesesi bile oluşmadı bugüne dek..Bebak için de her cilt tipine uyumlu olduğu yazıyor üzerinde ayrıca..

Özetlemek gerekirse, bu iki ürün de benim favori makyaj temizleyicilerim arasında artık..Bunların dışında Neutrogena’nın krem temizleyicisini ve Watsons’un Natural High serisindeki makyaj temizleyiciyi de çok başarılı bulduğumu söylemeliyim..

Reklamlar

One thought on “Adını Unutabilirsiniz Ammaa..Kokusunu Asla..

  1. Bebak temizleme sütü,benimki gibi karma ciltte biraz yağlı bir his bıraksa da ardından tüm yüzümü jel bir temizleyiciyle yıkadığımdan beni genel olarak memnun eden bir ürün.Mendillerini denemedim,deneyeyim 🙂
    Sevgiler

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s