Çimçiçek..Çi Pet Pet..

Hem kolye hem de saç bandı olarak tasarladığım ve kafamda görenlerin anlık bir oldubitti ile ama her defasında gözümün yaşına bakmadan hunharca hacıladıkları şu meşhur eserim!

20130405_155415

Çiçekleri tığla basitçe (tek renk) örüp ikişer farklı renkli iplikle renkli şeride diktim..Renkli şeridi ise 3-4 ilmeği (ne kadar az ilmek ve ince iplik, o denli ince şeritler elde ederiz bu teknikle) her defasında aynı yönde örerek (nasıl izah edeyim bilemedim bu kısmı ama ilmekleri her sırada aynı yönde öreceğimizi anlatmaya çalışıyorum) ve belli sıra sayılarına geldikçe iplik rengini değiştirerek koca kafamızı içine sıkmadan alacak şekilde free style takılıyoruz..Ben iki katlı yapıp daha bir renkli görünmesini arzu ettim bandın..Çiçekleri de bol bol serpiştirdim..

P1060951_filtered

Çok renkli örmemenizi özellikle tavsiye ediyorum; yüksek derecede hacılanma riski taşıyor bu bant aksi halde! “Low Profile” tipler içinse katiyen tavsiye edilmez!

20130527_153306

Fosforlu renginden mütevellit bir türlü net foto yakalayamadım ama üşenmeyip de ışık çadırımı çeyizimden(!) ilk çıkarışımda söz tüm görselini yenileyeceğim! Kolye olarak da kemer olarak da gayet kullanışlı bu arada 😉

Bir Cevap Yazın

