Benim Hiç Köpük Fondötenim Olmadı..

Esasında bu köpük formdaki fondötenler, cildi kurutma eğiliminde olan ürünler olmaları dolayısıyla yağlı ya da en azından normal cilt tipleri için öneriliyor; dolayısıyla benim hiç köpük fondötenim olmadı 😦 Kozmetik alışverişlerim esnasında bir bahaneyle önlerinden geçerken parmak parmak aşırıp çocuk gibi alel acele yüzüme sürdüğüm bir kaç parmak üründen ibarettir köpük fondötenlerle olan münasebetim 🙂 Ta ki bu yazıya kadar..

20130511_135430

Saç köpüğüne sırf ona dokunmaktan haz ettiği için para veren bir tüketici grubuna mensubum ben! Keşke her şeyi köpük formda üretseler!

Şimdi öncelikle normalden yağlıya dönük cilt tipleri için uygun ürünler olduklarına ikna oldum bunların; kuruya dönük karma cildime pek de iyi oturmadı ürün doğrusu; hatta pul pul ucube gibi çöktü cildime kaldı..Cilde uygulanışı ise çok keyifli ürünün; az bir miktarı ile tüm cildi parmak uçlarınız yardımı ile kısacık bir sürede kaplayabilirsiniz; köpüğün dokusu bir harika, cilde uygulandıktan saniyeler sonra adeta pudraya dönüşüyor..Kapatıcılığı için orta seviye denebilir..

Minik kavanoz ambalajlar kesinlikle kullanıcı dostu ve ürünü ziyan etmeksizin son raddesine kadar kullanılabilir; çantada cepte rahatlıkla taşınabilir kılıyor..30 TL civarı bir fiyatı olan ürünü cilt tipim “tipitiplik” etmese muhakkak kullanırdım 😦

20130511_135615

20130511_135724

Bir Cevap Yazın

