4 thoughts on “Denizaltı Denizatı..

  1. Merhaba,
    Yaptığınız boncuk figürlerin desenlerini kendiniz mi üretiyorsunuz?
    Paylaşımda bulunmanızı rica etsem….?

    • Merhaba Hakan Bey..bu desenleri yaratmak adına kullanılan yazılımlar mevcut ancak ben henüz kullanmadım hiçbirini..El yordamı ile ve büyüteç marifatiyle internetten çıkarıyorum desenlerimi; çok zahmetli bir yöntem doğrusu..o yüzden fotoğraflarımın net ve yakın olmasına dikkat ediyorum ki görenler de faydalanabilsin 😉

      • Teşekkür ederim. Mantığı kaptım. 🙂

        Miyuki boncukları nereden alıyorsunuz. Ben Isparta’da yaşıyorum burada bulamıyorum.

      • 🙂 Zahmetli oldugu kadar, alistiktan sonra keyif de veren bir tekniktir..miyukilerimi eminonunden aliyorum..internet uzerinden de siparis verebileceginiz siteler var..”miyuki turkiye” diye aratacak olursaniz bu firmalarin sitelerine ulasabilirsiniz..

Yorum bırakın